dotaz
patka
Četla jsem na internetu článek o pervitinu,kde se psala,že pokud si někdo tuto drogu dá,je dobré mít žvýkačku.Ráda bych věděla z jakého důvodu.Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Intoxikaci pervitinem často doprovázejí různé tiky a stereotypní pohyby. Pokud budete přežvykovat naprázdno, tak jednak budete vypadat jako idiot (pardon za ten výraz, ale lepší mě nenapadá), pak si taky sedřete sliznici úst až na maso (se žvýkačkou to není tak strašné). Možná je to také prevence nepříjemných křečí a tuhnutí čelisti, žvýkačka je může uvolnit. Pokud jste pervitin ještě neměla, važte jestli to zkoušet. Nese to s sebou některá nemalá rizika, více stať o pervitinu v poradně.
P.s. Pokud si zkušenost s pervitinem opatříte, možná se uvidíme. :-)