thc
mega
Dobry den,jsem velice rad,ze komunikujete a odpovidate na veci ktere me zajimaji ohledne drog.Ma otazka tentokrat zni:Za par dni jdu na drogovy test a chci vedet,jestli je naky rozdil Thc v moci rano pri prvnim vycurani nebo odpoledne kdy me telo normalne funguje.Asi budou chtit at to udelam po ranu kdy je koncentrace spatnych latek nejvyssi,ale pochopitelne ja potrebuji zredukovat obsah thc co nejvic.Jinak jsem po pomerne castem uzivani marusky nekouril asi 40 dnu.Cetl jsem,ze se thc dokaze udrzet az 90 dni po castem koureni.Testovat budou relativne citlivymi testy a z moci.Prosim dejte vedet jestli mam duvod k obavam a zpusob jak thc dostat z tela co nejrychleji.

Odpověděl: Dana Holubová
Oceňuju, že jste vystoupil z teoretické škatulky a doufám, že jste si přečetl pasáž o thc. Pokud jste častý a intenzivní uživatel, tak se Vás ten horší konec spektra možných následků týká.
Ale k testům: Ranní moč je vždycky koncentrovanější, v menším objemu jsou látky vyloučené za celou noc. Pokud budete víc pít, obecně máte větší šanci vyloučit dřív všechno možné. Vzhledem k depozici thc v tuku by se dalo uvažovat o jejím vyšším uvolňování do krve (a tedy i do moči) při hubnutí. Někteří uživatelé opravdu tvrdí, že při rychlém hubnutí se jim objevovaly flešbeky (může to být ale i jinými vlivy hubnutí). Hranice 90ti dní je také méně častá, většinou není thc detekovatelné už dříve.Takže můžete víc pít, nehubnout a doufat. A zvážit, jak jste se do téhle situace dostal a jestli se do ní chcete dostat i příště.