Otazka
Danyla
Díky za radu. Ale aby jste si nemyslela , ja už s tím pomalu komčim, no snažim se, když si dám tak jen parkrat za měsíc (2-3 krat), snažim se co nejmémě, např. kuli policajtum musela jsem jit asi 3 na vyslech tak to nechci moc zviditelňovat,ale ono to tak lehké neni, ještě když se pohybuju mezi lidma kteří berou, tak nato chuť samozřejmě mám, a jiny kamarády nemam, pro ostatni je naše parta banda feťaku. Ani rodina mě nebere, pro mamu jsem to saní. Tak zatim ja se zase ozvu Danyla

Odpověděl: Bára Orlíková
Nejspíš jsme vám v té předchozí odpovědi nedala odpověď na to, co jste chtěla, ale nic jiného jsem vám napsat nemohla... Nemáte to jednoduchý. To, že se snažíte brát co nejmíň, je sice fajn, ale není to úplně to ono. Já vím, že je docela těžký skončit, když se pohybujete mezi lidmi, který v tom jedou a když nemáte v rodině moc opory. Jestli máte potíže s policií, tak máte pravdu, že není nejlepší lítat v perníku až po uši, ale spíš zůstat mimo dohled. Jestli byste chtěla s něčím poradit nebo uvažujete o tom, že byste chtěla přestat, tak by bylo asi nejlepší, když byste se na někoho z profesionálů mohla obrátit osobně, ne jen takhle přes internet. Získala byste podporu, která vám chybí, pokud máte trable s policajty, tak by se určitě našla možnost, jak s tím co nejlép naložit, pomohlo by vám to si ujasnit, jak to vlastně s drogama a dalšíma věcma máte... Zkuste nad tím přemýšlet, můžu vám poksytnout kontakty na kolegy, kterých se nemusíte obávat . Určitě se zas ozvěte, jsme vám k dispozici. Zatím vám držím palce a buďte na sebe opatrná :-)