Piko a nehojící se rány
oli
Dobrý den, už nějakou dobu (víc než rok) jedu na perníku - šňupu, nikdy jsem si nepíchala. Jak se mám zbavit nehojících se ran (po vyrážce atd.)? Víte o nějakém krému? Já vím, že nejlepší by bylo úplně přestat... jenže to by znamenalo prospat min. 14 dní, totální únavu a deprese... Z rozjetýho rychlíku se blbě vystupuje :-) každopádně díky za tipy na kosmetiku, bylinky, vitamíny. Díky, Oli... BTW držte mi pěsti ;-) třeba jednou přestanu...

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte - vaše tělo si stěžuje a není asi už v nejlepší kondici. Bez vysazení alespoň na nějaký čas se to asi moc nevylepší. To proto, že problém není v kůži, ale v reakci celého těla. Zkuste Calcium pantothenicum. Je to hojivá mast, snad se vám to bude rychleji hojit. A možná, až to budete kupovat, zeptejte se v lékárně. Třeba budou mít lepší nápad.
p.s. S tím rychlíkem - máte pravdu, ale zas je lepší vyskočit dřív než narazí do zdi. To pak dost bolí.