otázka
alicce
byla jsem 3roky na pervitinu a pak rok na heroinu,pak jsem šla do léčebny po 3měsících mě propustili jako vyléčenou.Necítím se tak,mám deprese,zaháním je alkoholem,bojím se že po drogách zase sáhnu co mám dělat?prosím poradte mi.díky

Odpověděl: Bára Orlíková
To, co popisujete, se stává po léčbě docela často. Je mi trošku divné, že vás z léčebny propustili s informací, že jste vyléčená, spíš vám měli dát kontakty na nějakou následnou péči, na doléčování... Protože člověk po léčbě se potýká se spoustou věcí, chutí na drogy, nejistotou.... asi víte o čem mluvím. Takže by bylo asi nejlepší, kdybyste mohla chodit někam, kde si o tom můžete promluvit, získáte podporu a budete se cítit jistější a pomůže vám to situace, kdy vám není dobře, zvládat. Pokud jste z Prahy, můžete zavolat do Doléčovacího centra SANANIM, domluvit si schůzku a zjistit si potřebné informace (tel. 284 82 68 44, adresa Novovysočanská 604/A, Praha 9). Jestli nejste z Prahy, tak mi napište odkud jste a já vám zkusím najít nějaký vhodný kontakt. Zatím se držte, nenechejte se tím udolat, zvládnout se to dá, i když to není úplně jednoduché :-)