to bára orlíková
aqua xxx
ahoj báro..tak uz bydlim sama.na jednu stranu to je o.k,ale mam volnost a dost sem zacla chlastat a hulit,hulim kazdej den a kdyz nemam tak sem nervni a chci a taky mam hodne chute na alkac.taky mam v posledni dobe sileny sny,ve kterejch si sleham,uplne v nich cejtim,jak me pri najezdu brni hlava a pak se podivam na ruku a vidim ten vpich,rano kdyz se vzbudim,tak na to mam hrozny chute,zda se me to tak 2x tejdne.Vim,ze bych si nedala,ale nevim proc se me to zda a hlavne uz nechci aby se me to zdalo....

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak nějak mám pocit, že vám zrovna do smíchu není. Ona ta volnost má svý pro a proti a jak je vidět, tak to svádí. Ten váš life style není úplně to nejlepší, ale to asi víte sama taky. Je to trochu bludný kruh. Protože máte chutě na perník, které si nechcete moc pustit k tělu, tak to řešíte tím, že kalíte a hulíte trávu, jenže to vašemu tělu nedělá moc dobře a zas to aktivuje ty chutě na drogy, které se vám objevují ve snech... Je to nepříjemný, chápu, že se vám to těžko podaří vyřešit ze dne na den. Ty sny se zdají většinou proto, že člověk pořád balancuje na hraně a na jednu stranu by si chtěl dát a na druhou stranu ví, že to udělat nesmí a že se toho bojí... Tím hulením a alkoholem se to zřejmě umocňuje. Člověk má bohužel často potřebu drogu, kterou nebere, nahradit něčím jiným, jenže to tím tak zaplácává a neřeší to, co by měl. Myslím, že jste psala v těch předchozích zprávách, že máte svoji psycholožku, za kterou docházíte. Zkuste s ní o tomhle všem mluvit. Kdybyste měla pocit, že to s ní řešit nechcete nebo že byste ráda mluvila s někým, kdo se zabývá přímo problematikou drog, tak vám ráda někoho doporučím. Držte se, zkuste vymyslet nějaké jiné aktivity, které by vás bavily, asi to ze začátku nebude úplně ono, ale za čas se v tom budete cítít líp, než když každý večer vykouříte několik jointů a vypijete litr vína. Určitě zase napište, jak se máte. Myslím na vás.