konec?
kerry
myslite ze je normalni kdyz se dokazu dostat z toho sama ?brala jsem dva roky kazdej vikend asi tak tri extaze prumerne ajednou za ctrnact dni pervitin.nrbo se to muye vratit?

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, zda teď a jak dlouho abstinujete. Člověk se z toho může vysekat sám. Ale vrátit se to může. Asi máte zkušenost s tím, že máte někdy chuť si dát, občas nebo docela často na drogy myslíte, bráníte se tomu, ale občas je to docela silný... Nevím, jestli to tak cítíte, ale většinou to tak bývá. Je pak lepší, když o tomhle máte s kým mluvit, máte někde podporu a víte, kam se můžete obrátit, když se zrovna cítíte nejistá. Kdyžtak znovu napište, zkusíme něco vymyslet, kdybyste chtěla :-)