Otazka
Beru trávu občas nic moc a chtěl bych vyzkoušet nootropika myslim tim jako dlouhodobě zadva mesice delam zkousky jsem na matfyzu a nějak si stěma čísílkama přestávám rozumět Dík za fundovanou odpověd.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano, nootropika by mohla pomoci, ale měl byste vědět:
1. Jejich efekt se plně rozvíjí po dlouhodobém usu. Ty 2 měsíce považujte za minimum.
2. Pokud na tuhle dobu nepřestanete hulit a to tak že ouplně, asi efekt nebudud ví bůh jaký. Spíše se jen zastaví zhoršování.
3. Pokud budete studovat MFF tak byste měl hulení omezit dlouhodobě. Jinak stejně nakonec vypadnete. Neumím si moc představit, že bych LF zvládnul při intensivním hulení. Většina těch, kteří to takhle praktikovali vypadli.
Držím palce. Kdybyste potřeboval radu, ozvěte se. A na ty příjimačky vylaďte formu. Držím palce. :-)