testovani xtc
raverka
Videla jsem na Internetu sady pro testovani kvality kolecek, ale vubec se v tom nevyznam. Videla jsem taky lidi, kterym bylo po party tejden spatne z tech speedu. Nemate nejakou radu kde to koupit a co presne? Klidne investuju do kvalitniho testovaciho balicku, at mame klid. dik.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud je kolečky myšlena extáze tak jediné smysluplné testování je kvalitativní a kvantitativní zjištění látek obsažených v tabletách. Má to jednu nevýhodu, o tabletu přijdete. Nelze to udělat jinak, protože tablety nejsou vyráběny profesionálně a mají nedokonalou homogenisaci (účinná látka s plnidlem není dobře promíchaná - to znamená, že v jedné polovině tablety může být něco jiného než v té druhé). Výzkumem extáze se u nás zabývá Ústav farmakologie III. LF UK v Praze, pokud byste tam tabletu donesla, asi by ji do studie vzali a i vám pak sdělili o co se jednalo a jaký byl obsah MDMA. Ale tabletu zpět nedostatnete, protože ji na stanovení potřebují celou.