trestní tabulky na thc v krvi
bang e e
Dobrý den,
před 5 měsíci mě zastavila hlídka Pčr, na výzvu jsem se podrobil testu odběru slin s pozitivním výsledkem(10 hodin po požití, mezitím spánek), následovala nemocnice a krev a 5 měsíců čekání. Ted mi přišlo předvolání, ve kterém mi sdělují, že koncetrace THC v krvi byli 3mikrogramy na litr krve. Chtěl jsem se zeptat, kolik to je a co to znamená či jestli by jste nevěděli o nějaké trestní tabulce? děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. V tomto případě by bylo asi nejlepší obrátit se na Právní poradnu A. N. O., kde se zabývají právními aspekty drogové problematiky a poskytují bezplatnou právní pomoc lidem, kteří se v souvislosti s užíváním drog dostali do právních potíží. Kontakt najdete na www.asociace.org pod kolonkou vpravo dole Právní poradna. Také tam najdete více informací o této službě. Buď si tam můžete sjednat konzultaci osobně (pokud jste z Prahy nebo je Vám Praha dostupná), případně se na ně obrátit telefonicky nebo mailem, možná by to ve Vašem případě stačilo. Jistě Vám budou schopní kompetentně odpovědět.