vela !?
pandora
no ja by som sa chcela spytat, uzila som pervitin sobotu, nedelu, pondelok mala som dost pri sebe ale az tak nie vela v sebe.. asi tak 3-4 diely pocas tich troch dni .. bol to cerstvy var .. a bol velmi agresivny.. v nose v krku a asi to uskodilo aj bruchu.. mam dost fialove, flakate a na dotyk mastne ruky .. tak isto aj nohy mam neuveritelne fialove ..ako som si zadelila tak vzdy mi strasne privieralo oci.. asi cca 20min ako som si dala posledny raz .. a po cca styroch hodinach .. som mala bolesti v hrudniku ale ako keby to prechadzalo az do chrbtu .. aj zyvanie je dost bolestive ako sa mi hrudny kos dviha tak taku mam aj bolest :( boli ma strasne hlava, a praska mi v pravom uchu pretoze snupem do pravej nosnej dierky .. za tie tri dni mi moc splostilo brucho .. mavaam v rukach niekedy take pocity ze si ruky necitim a ledva ich zodvihnem a aj mravceky .. neviem moze to sposobit nejaka prisada co tam dali .. alebo zly var ? a este mozem podotknut ze sa stoho neda 2 noci spat co opisovali ine fetky ale to je asi individualne! a aby som nezabudla este ako som si zadelila tak som mala dost cervene oci stoho a strasne velke zrenice.. a este velmi mi vidno licne kosti .. co mam skusenosti .. s inym pervitinom taketo priznaky sa objavili len niektore .. ale nikdy nie tak vela .. aj tri dni fetovania.. som nemala pomerne ziadne neprijemnosti oproti tomuto .. a este mam otazku ! moze to byt aj tym ze je to cerstve ??
a ak mozem podotknut nebol to krystal .. ale bolo to dost sypke...ale slapalo to dost a este ma napadlo mohlo to byt aj tym ze to bolo premna silne ? .. dakuejem za vcasnu odpoved :)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Víte, těžko se dá takto přes internet zhodnotit, z čeho mohly ty netypické příznaky pocházet. Neznám ani složení drogy, kterou jste si vzala, ani Váš zdravotní stav. Podle toho, co popisujete, předpokládám, že se mohlo jednat o nějakou chybu při výrobě pervitinu a užití jakéhosi meziproduktu. Nebo mohlo jít o to, že jste užila nyní 100% čistý pervitin a za normálních okolností užíváte pervitin kupovaný na ulici, který je lecčíms ředěný a tedy slabší. Ale spíš bych se přikláněla k té první variantě. Ale jak už jsem psala, opravdu se to dá těžko soudit takto přes internet. Podle toho, co píšete ve skryté poznámce, mám pocit, že pervitin začínáte brát poměrně intenzivně. Myslím, že by bylo fajn se nad tím trochu pozastavit. Ono to braní drog prostě s sebou rizika nese. Může se Vám stát, že si ublížíte užitím nějaké nepřiliš čisté drogy s bůhvíjakou příměsí, jak se Vám asi nyní stalo, ale hrozí i řada dalších rizik, včetně rozvoje závislosti. Tak na sebe buďte opatrnější.