Pervitin
Bejbytyna
Dostala jsem odpoved na otazku kam zajit kdyz chci ven z pernikovi chaloupky.A vy jste my poradili Prahu,ale ja jsem z Pardubic a kvuli tomu nepojedu prece az do Prahy.V Pardubicich je take neco?Byla jsem jen v Dome na puli cesty.Ale moc to nepomohlo.

Odpověděl: Dana Holubová
Do Prahy určitě nemusíte, v Pardubicích je samozřejmě také K-centrum (Jednak KC, jednak AD centrum, i pro experimentátory), najdete je v Kontaktech. Jsem ráda, že jste si o informace znovu napsala a nezanevřela na nás. Píšete, že už jste byla v Domě na půl cesty? Nevím, jestli mám správné informace, ale znám ho jako chráněné bydlení a poradenství pro lidi vrátivší se z léčeben. Znamená to, že už jste se léčila? Pokud šlo třeba o ambulantní docházení a nepomohlo Vám, zkuste uvažovat o nějakém pobytu, který v obou centrech mohou zprostředkovat.