mňau mňau
Lilly
Zdravim, rád bych věděl Váš odbornej názor na mephedron. Na netu toho moc neni. Možná i, jestli máte nějaké zkušenosti od Vašich klientů, rizika atd. Dík

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tážete se na mepfedron, také prodáváno pod názvem Diablo, v součastnosti jedna z nejpopulárnějších látek na drogové scéně, původně hnojivo na kytky...
Uvádíte, že to je záležitost ,,dobrá, levná, snadno dostupná"...to je sice možné, ale stále jde o psychotropní látku, která Vám může velmi uškodit. To největší riziko spočívá v tom, že vlastně nikdy přesně nevíte, co konzumujete. Menphedron je silná látka, která může citlivější uživatele pěkně ,,rozhodit", nejsou neobvyklé velmi silné návaly panických a úzkostných stavů, které pak konzumujicí osoba může prostě nezvládnout. Předávkování touto látkou, je také velmi snadné.
Mephedron je látka nová, minimálně prozkoumaná a dlouhodobé užívání je tudíž naprosto neprobádanou záležitostí.
Myslím, že byste měl být více než opatrný.
S pozdravem M.K.