Testy marihuany z krve + další drogy
de to
Dobrý den, nedávno mi sebrali papíry za řízení pod vlivem marihuany, je to pro mě zcela běžné a normální, jezdím tak dva roky a nestane se mi, že bych jel střízlivý (již jsem zabránil několika dopravním nehodám, kvůli sice střízlivym ale dementnim řidičům, vlastním postřehem a klidem) ... nalízal jsem pozitivně marihuanu a šel na odběr z krve a moči, kde jsem test z moči naředil vodou z 3/4, ale krev co s ní O:-) ? Chtěl bych se zeptat jak budou postupovat, když jim výsledky nebudou vycházet přesně a jestli testujou ještě další drogy, které by určitě byli jako zbytkové v moči nebo krvi. Policajtum jsem tvrdil že jsem 6dní nic neměl, ale že jsem z předchozí noci spal v zahulený místnost a že jsem celej den nic nejed (to je pravda) ... sry ale platit 25-50tis. za to že jsem zvyklej hulit každej den se mi fakt platit nechce, protože jsem student a už mi jednou sebrali papíry za zbytkový alkohol 0,39 kdy jsem naštěstí nenalízal ...... po testech který snad vyjdou nerozhodně si budu stát 100% za tim, že jsem před řízením nic neužil, pokud nebude vyhoveno mě, způsobim státu větší škody než on mě, protože organizace a myšlení dnešního světa mě už fakt dostává na dno a nejen mě, ale absolutně všechny lidi !!!!!!! (zachvilku si nebudete moct pěstovat ani zeleninu a ovoce na zahrádce, věřte že už to bylo v EU na schválení) nepatří to tak k tomu ale je dobré vědět vše, než nic. S pozdravem Klidně Si Dám Brčko

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, laboratorní výsledky testů budou jistě naprosto přesné včetně zjištění, že moč byla naředěna a vy jste se tak pokusil ovlivnit výsledek testu. Nepochybně byla provedena detekce i dalších psychotropních látek. Současné sankce se budou odvíjet z výsledků laboratorních testů, buď se bude jednat o přestupek, případně o trestný čin. V rámci rozhodování bude nepochybně zohledněno i to, že vám již byl v minulosti řidičský průkaz odebrán z důvodu řízení pod vlivem alkoholu. Na závěr si neodpustím poznámku - váš způsob "revolty proti společnosti" lze považovat za vysoce nezodpovědný. Pokud máte potřebu revoltovat užíváním psychotropních látek, je to vaše rozhodnutí, na které máte jistě právo a jehož důsledky si v životě ponesete. Ale pokud sedáte za volant a jste "pod vlivem", rizika vašeho užívání už nenesete pouze vy sám, ale mohou výrazně dopadnout i na ty, kteří s vaší "revoltou" nemají nic společného. Vaše případné argumenty, že intoxikace vaše řízení negativně neovlivňuje, jsou zcela irelevantní. Byť se i subjektivně cítíte k řízení způsobilý, jedná se skutečně jen o váš subjektivní dojem a např. vaše schopnost soustředění či reakční čas jsou nepochybně mimo normu. To je vám fakt jedno, že můžete někoho zmrzačit nebo zabít?