jak mam pomoct kamošovi přestat kouřit
mai
muj kamoš mi řekl že chce přestat koušit a on už několikrat pokoušel ja mu chci s ničim pomoct aby přestal muj kamoš šileně pije alkohol a taky kouři chce přestat chlastat a kouřit prosim poradte mi jak mam pomoct mimu kamošov a co ma dělat jak na něj mam zachovat ja s nim nebydlim a je vedle panelaku

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, z Vašeho dotazu není zcela zřejmé jak celá siutuace ohledně kamaráda vypadá a od čeho mu chcete vlastně pomoci. Uvedla jste nadmíru konzuamce alkoholu, také kouření. Netuším o jaké kouření jde, zda o konzumaci marihuany či běžných tabákových cigeret. Pokud byste chtěla kamarádovi pomoci, napište ještě jednou, situaci více a konkrétněji popište, abychom mohli více odpovědět. Také uveďte jaká větší města jsou Vám dobře dostupná, abychom Vám mohli snadněji vyhledat vhodný kontakt na odpornou pomoc, v případě, že ji rozhodnete využít. Zatím se mějte hezky. M.K.