Otazka
Jirka
přišli sjme na to, že naše 15 ctiletá drera bere pervitin, zatím se mi bez mučení přiznala k malým dávkám, nevěřím ji ale hlavně co dál?????

Odpověděl: Helena Hošková
Nepopisujete, jak se Vám podařilo z dcery to přiznání dostat, ale snad to lze brát jako dobré znamení, že spolu o jejím užívání pervitinu dokážete mluvit. Nepíšete, jak dlouho a jak často Vaše dcera pervitin užívá, možná od ní zatím tuhle informaci ještě nemáte. Umím si představit, že je pro Vás všechny stávající situace hodně náročná Bylo by proto dobré, kdybyste nezůstávali s tímhle problémem sami a obrátili se na nějaké vhodné zařízení. Pokud jste z Prahy, je možné kontaktovat Prevcentrum (Meziškolská 1120/2, Praha 6, tel. 02/33 35 54 59) nebo Středisko pro mládež a rodinnou terapii (Apolinářská 4a, Praha 2, tel. 02/24 91 30 74). Pokud jste mimopražští, můžete zavolat na poradenskou linku k nám do K-centra (každý den od 9 do 21 hodin; tel. 02/83 87 21 86) nebo se podívat sem