XTC!!!!!!!!
Jaromír
Dobrý den. Po partys mě někdy bolívají ledviny. Čím to může být způsobeno? Přímo účinkem XTC, nebo třeba tím, že málo piju? Zdá se mi, že piji však dost-vodu ze záchodů. Nebo je to nekvalitní vodou? Dá se tomu předejít nějakými prášky, které by třeba akutně posilovaly ledviny? Čím, může být způsobeno, že intoxikace XTC u mě bere posledni dobou (poslední tři intoxikace - intervaly užívání jsou zhruba 1-2 měsíce) podobu nepříjemného stresu a její štastný efekt je mizivý, dokud si nezahulím? XTC jsem měl cca 8x v životě. Díky moc. Mějte se fajn.

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu, pokud nežertujete, tak mám pocit že se pokoušíte o něco takového jako narážet hlavou zprudka do zdi a pozorovat se zálibou ty hvězdičky co se vám kolem ní točej. Mám ten dojem že EXT snášíte dost blbě.
No, s těma ledvinama-blbá zpráva je, že ty prášky neexistujou. A ještě blbější-víte, ty ledviny zdaleka nemusí bejt v pohodě. Asi bych vám dopoiručil si je nechat vyšetřit a případně si nechat naordinovat nějakou léčbu. Ono by se taky mohlo stát, že budete bez ledvin. A to nepatří mezi právě nejlepší kratochvíle.
Jen pozn k tomu pití-pokud pijete-musíte přijímat nejen vodu ale i minerální látky. Nebo se naředíte, přivodíte si otravu vodou apak skončíte v lepším případě se záchvatem parádních křečí.
No. Dejte si pozor. Myslím, že se vám to moc nedaří. :-(