Lysohlávky
Houba
Dobrý den. Prosím Vás, existuje nějaká instituce, kam by se dal poslat balíček s lysohlávkami a přišel by mi obsah psilocynu, psilocybinu apod.? Je to zdarma? Díky moc. FYK

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslim, že neexistuje. Pokud by vám někde udělali obsah oučinejch látek, tak by to bylo myslim dost mastný. Smůla. Jediné co vám můžu s jistotou říct-obě výše jmenované látky nejsou moc stabilní. Pokud ty lysoně (pokud to teda byli lysohlávky a ne závojenka olovová) nebyli dobře skladovány-tak je tam už ouplně něco jinýho. A no to, jak je skladovat se neptejte. To si musíte najít někde sám.
P.s. Já vim, že tohle vás asi nezajímá, ale myslím, že zrovna lysohlávky fakt nejsou drogy určené k dobré zábavě. Tak se snad raděj do nich nepouštějte. No, ale pokud se do nich pustíte, tak vás rádi uvidíme. :-)