pomoc herak
Nio
Uz celkem dlouho beru ejc a potrebuju pomoc jsem mesic ok a ted jde vsechno do hajzlu potrebuju z toho ven bez heraku help me anybody please

Odpověděl: Bára Orlíková
Nezahazujte to, seberte všechno sílu, co máte, i když se vám zdá, že žádnou nemáte, a zkuste se obrátit někam, kde vám s tím můžou trochu pomoct. Vydržet měsíc abstinovat od heroinu chce docela výdrž a jestli jste to dokázal/a sám/a bez pomoci, tak je to fakt dobrý. Zbavit se toho je prostě těžký, držím vám všechny palce. I když se vám možná teď zdá, že to nejde vydržet dýl jak pár týdnů, ze zkušenosti vám můžu říct, že to tak sice na začátku vypadá, ale přesto to jde. K dispozici je vám Kontaktní centrum, kde si můžete domluvit schůzku a poradit se o tom, co dělat dál, nebo kontaktovat Denní stacionář a zkusit motivační skupinu. Pokud nejste z Prahy, zkuste se podívat do kolonky Kontakty, vpravo, a najít něco v oblasti, kde bydlíte. Kdyžtak pište dál a ptejte se, jsme tu od toho :-)