piko
kolik
kdyz bych si sehnal "nadobicko" a zacal " varit" piko v usa,tak bych nemohl byt ani stihanej za drogy,kdyz tu piko neznaji,jak je vubec mozne ,ze takova droga tu neni znama?

Odpověděl: Bára Orlíková
Obávám se, že jste fakt úplně mimo. Pervitin sice ve Státech není zdaleka tak obvyklá droga jako v Čechách, ale neznámá rozhodně není. Což už vám ostatně kolegyně Dana Pěčová v odpovědi na minulý dotaz sdělila. Pervitin znají pod názvem methamphetamine, což byste měl při svém nadšení pro pervitin vědět, nebo pod slangovými výrazy speed, meth, ice, crystal apod. Další fakta zjistíte na stránkách U. S. Department, Bureau of Justice Statistics, http:// www.ojp.usdoj.gov/bjs nebo www.fbi.gov, což by vás mohlo při vašich plánech zajímat... Nebo na stránkách National Institute of Drug Abuse, US, http://165.112.78.61/Infofax/metamphetamine, abyste se ujistil, že perník tam znají a že při vaření perníku by se vám mohlo i v USA něco dost nemilého přihodit.