moznosti lecby alkoholove zavislosti u deti amledeze v CR
Aja
Prosim o poskytnuti nastinu lecby deti a mladeze, co se tyce problematiky zavislosti na alkoholu. Nevim, ktere zarizeni jsou pro ne vhodna a v jakych je vubec mozne kvalitni lecbu mladych klientu poskytnout. Moc diky. A

Odpověděl: Martin Konečný
Co se týče léčby mladistvých, tak není příliš široká nabídka; zde je tedy Vámi požadovaný (skromný) nástin: Alternativa, 02/86 58 07 35 (pobytové zařízení - na 2 měsíce, pro dívky i chlapce 15-19) - alkohol, drogy i gambling Most, 02/86 58 07 11 (pobytové zařízení - na 4 měsíce, pro dívky i chlapce 15-20) - specializují se spíše na drogy Řevnice, 02/57 72 17 95 (pobytové zařízení - na 8 týdnů, pro chlapce i dívky 15-19) - stejně jako Alternativa a+d+g Anima(SMRT - stř. pro mládež a rod. terapii), 02/24 91 30 74 nebo 02/24 91 13 64 (ambulantně nebo krátký pobyt, pro dívky i chlapce) Prev-centrum, 02/33 35 54 59 (ambulantně, spíše drogy a experimentátory) IVR, 02/24 23 55 97, 0602/642 616 (ambulantně, alkohol+drogy+gambling, věk nerozhoduje, privátní - platí se) Jinak už jen jakákoli dětská psychiatrie v místě Vašeho bydliště. Hodně štěstí. MK