super!!!!!
Teresa
čauky lidičky ..31.prosince jsem si dala předsevzetí, že se nedotknu žádných drog!!! a zatim se mi to úspěšně daří... za chvíli máme květen takže ted pevně doufám, že vydržím dál..... akorát mám jeden problémek :,( ještě si občas zapálím cigaretu.. tomu fakt neodolám ale jenom tak jednou týdně mějte se hezky

Odpověděl: Jakub Minařík
To teda je super. A jestli tomu dobře rozumím, tak je to včetně alkoholu a všech těch drog, o kterých si většina národa myslí, že drogy nejsou a pak si v hospodě u piva povídají o tom, jak by všechny feťáky postříleli? Nezbejvá než blahopřát. Tak blahopřeju!
Jestli chcete radu k těm cigaretám a nechcete si je nechat jako malikej hříšek i do budoucna, tak-existijí žvýkačky s obsahem nikotinu-kupte si ty slabší a tak 1/2 si vždycky požvýkejte. Časem je pak už můžete jen vyměnit za ty bez nikotinu.
P.s. U těch nikotinových žvýkaček si předem přečtěte návod (oni se mají spíše cucat než žvejkat a to ještě jen chviličku). Mám jednoho kolegu, který si návod nepřečetl a stěžoval si, že se pěkně intoxikoval.