mk
dobry den, zase ja...ona tam ale k ni uz socialka chodi, ale vzdycky ma ohlasenou navstevu, nikdy jako "prepadovka".Ona bere vysoke socialni davky na vazne postizenou dceru -a take hodne predpisovych leku...!!!, bojime se, ze to hlavne hraje jako ze je vsechno ok, aby neprisla o zdroj penez... :( ale zase ji nechci tady malovat, jako ze ty svoje deti rada, to ona zase je ma rada moc.ale ty drogy ji nici a zacina to byt videt...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, ráda je mít může, ale jestli žijí v prostředí drog, tak je také do budoucna hodně poškozuje. Takové prostředí je pro malé dítě naprosto nevhodné a nebezpečné. Možná taky bude dost složité, abyste situaci řešila Vy, pokud k ní chodíte na návštěvu jednou za rok. Zkuste s ní být možná víc v kontaktu, snad k Vám najde znovu důvěru a zjistíte tak i jak moc je situace vážná. Budete se pak moci lépe rozhodnout, jak se k celé věci postavit.