v pohodě?
-nn-
Nevím, jak pořádně formulovat tenhle dotaz...předem upozorňuju, že to bude pěknej zmatek...jde o to, že beru víkendově E, někdy P a k tomu hulím trávu, ne ale ani každý víkend. A většinou mi připadá, že to je úplně v pohodě (jen jako zpestření života, mám přece i jiný zájmy než drogy, i spousta přátel, který s tím nemají nic společnýho). Ale občas mám takový stavy (často po propařeným víkendu), kdy mi připadá, že se do těch drog čím dál víc zamotávám (že toho beru víc a víc a většinu týdne myslím na to, jak se o víkendu sjedu) a mám výčitky a rozhodnu se, že to omezím. Prostě černý myšlenky. Jenže za chvíli mě tyhle myšlenky přejdou, a bezpečně vidím, že jsem v pohodě, takže nemám důvod to omezovat a ani se mě do toho v nejmenším nechce. Tak kde je skutečnost, vidím se v těch chvílích depky objektivně? Dělá mi to v hlavě binec. Rozhodla jsem se nezvyšovat dávky drog a nezkracovat intervaly mezi pařbama, jsem si jistá, že to budu dodržovat. Ale můžu se i tak dostat do nějakýho průseru?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že jo. Ono se to na sebe postupně nabaluje, pak člověku přijde, že některé věci nejsou tak důležité, jako se jevili před měsícem a proč by si měl dělat starosti s tím, že se má hlídat, ... No i tak myslím že jste docela obstojně rozjetá. Chvíle, kdy se člověk začíná mezi obdobími pařby zaobírat, tím jaké to bylo a jaké to bude signalizují, že by měl intensivně brzdit, nebo narazí velkou rychlostí do zdi. Vaše depka to vidí myslím celkem objektivně. Pokud nechcete úplně abstinovat-položte důraz na své nedrogové aktivity a známé a pařte výrazně méně. Jinak se brzy potkáme.
Kdybyste s tím měla nějaké obtíže, klidně se znova ozvěte nebo přijďte. Rádi vás uvidíme. :-)