pervitin - začátky
Sophia
Přeju Vám dobrý den, chtěla jsem se zeptat, ale i přes dlouhé myšlenkové usilí nemohu svůj dodaz přesně formulovat, tak Vám napísu, alespoň o mém problému a snad z toho ten dodaz vyplyne, mám přítele se kterým žiju už asi rok, je bývalým uživatelem pervitinu a to asi tak, že si tzv. 4 roky frčel, od té doby sice už uplynuly asi dva roky, ale přesto se pervitinu, tak zcela nedokáže zbavit, tak 4 do roka si prostě musí dát, mám z toho trochu strach a vždy když se ocitne náš vztah v nějaké menší či větší krizi, mám pocit, že nemyslí na nic jiného než na drogu, ačkoliv mu již nepřináší tolik dobrého jako dřív. A druhý můj problém je to, že ve snaze ho pochopit, jsem pervitin taky užila, bohužel ne jednou, a mé myšlenky se k němu začínají vracet, a zatím to vypadá tak, že se s ním to tříměsíční období dodržuju, co mě dost vyděsilo slavila jsem narozeniny a tak sem si tu lajničku dopřála sama bez něj, nevím sem člověk, který má sklony k závislostem (alespoň myslím) a nevím jak se s touto chutí vyrovnat. Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Dana Pěčová
Občas se stane, že partner ve snaze pomoci druhému, sám do závislosti spadne. Je prima, že jste se zamyslela nad svým vyděšením. Nelze přesně určit za jak dlouhou dobu závislost už je, ale pokud vám myšlenky na drogu začínají zabírat víc času než jiné věci, je dobré se možná obrátit někam, kde pracují se závislostma, kde se můžete poradit. Nevím, jak by se vám podařilo 4x do roka brát a nemít problémy, pokud partner problémy již měl. Můžete se jít poradit i společně. Držím vám palce.