já fakt nevim-nejsem jediná co?
gedzitka
ahoj a dikec za odpověď.já myslim že asi pomoct nebude chtít protože je to silná osobnost a má svoje problémy asi velký nebo nevim.gdyby věděl že teď pišu o něm nevim-nedokážu si představit jak by reagoval ale jednou řek ,že na drogu chce i umřít aby poznal vo čem ta droga vlastně je.je mu devatenáct už skoro dvacet ale připadá mě že se strácí před očima. na to asi nebudete mít odpověď protože vlastně ani nevim na co se mám ptát.je mě z toho fakt blbě.drogy sou svinstvo nehorátnýho kalibru.mějte se ahoj a ještě jednou fenkuju

Odpověděl: Petr Nosek
Zdravím.
Máte pravdu, že drogy dokázaly a vždy dokáží zničit hodně životů. Nejen koznumentům, ale i jejich okolí. Mě však zaraží to co říkáte (píšete): ...kamarád ASI nebude chtít...; ...má problémy ASI velký...; NEDOKÁŽU si představit jak by reagoval...
To, jestli dobře rozumím, znamená, že jste se ho neptala, nenabídla mu pomoc, nevyjadřila podporu a své obavy o něho. V minulém dotazu jste psala, že mu chcete pomoci. Teď se asi budete muset rozhodnout, jestli to chcete opravdu udělat a pokud bude vaše rozhodnutí ANO - začít jednat. Vím, že to není jednoduché a můžete mít z toho strach, obavy či cokoliv podobného. Zeptejte se ale sebe sama, co by se stalo, kyby jste to neudělala. Nebudete toho pak litovat? Jednou může být i pozdě. Přeji jasnou hlavu v rozhodování a odvahu v jednání.