...vstup do pekla....
gedzitka
nemůžete mě prosim vysvětli TO,proč už lidem nestačí jenom mary jane ..atd.,ale proč si sami dobrovolně otvíraj bránu do pekla?hafo lidí co znám jedou v něčem co se zdaleka nepodobá marihuaně a vždycky tvrdili,že takovej shit jako tvrdý drogy by si nigdy nevzali!chcu jednomu človičkovi pomoct ale nenechá se navigovat k tomu aby se vzdal těch "sraček!".můžete mě teda řict co s nim mám dělat???dik moc!!!!!!!!!!!

Odpověděl: Petr Nosek
Dobrý den Gedzitko. Váš dotaz má dvě části. K té první: jasnou a jednoznačnou odpověď na otázku PROČ Vám nedám. Je jednak složitá (důvodů bývá zpravidla více, nikoliv pouze jeden), jednak u každého člověka odlišná. Poznání? Nuda? Stres? Snaha uniknout z problémů? Dědičné predispozice? Něco jiného nebo "koktejl" všech těchto důvodů? Přesnější odpověď dostanete od lidí, kteří ty drogy berou. Ve druhé části se ptáte jak pomoci jednomu človíčkovi. Je asi důležité jak důvěrně jej znáte. Pokud Vám na něm záleží, snažte se neztratit jeho důvěru. Můžete mu vyjádřit to, že s braním drog rozhodně a jednoznačně nesouhlasíte, ale na druhou stranu máte o něho strach, jste ochotná mu pomoci, podpořit ho, možná s ním i někam zajít nezávazně si popovídat do zařízení, které se poskytuje pomoc v těchto případech. Snažte se být autentická (upřímná a sama sebou), jednat s ním na rovinu, ale mějte na paměti, že i když vy budete chtít sebevíc a on ne - Vaše možnosti jsou velmi omezené. Stačí takhle? Pokud ne, pište znovu, nebo volejte. Třeba na tel.:02/83872186. Hodně štěstí.