Otazka
ZDE26LEN02
Dobry den.Jsem čistá skoro 5 měsiců (2,5 pernik-nitrožilně,občas herak).Teď ale začinam vzpomínat na bejvalý časy,na to,jak jsem začinala a jak to bylo krasný.Babičce jsem zase ukradla rohypnol,ale ještě jsem si ho nedala.Vim,že když si ho dám,tak budu mít pocit,že jsem tu abstinenci porušila a tim spíš se pak rozjedu.Taky si začínám s holkou,co jsem s ní smažila(je taky čistá)domlouvat,jak si o prazdninach dame-jen tak trochu a do nosu.Nechci se zas rozjet,příští rok bch měla maturovat a vim,že perníkem by to asi nedopadlo dobře,jenže ty vzpomínky jsou hrozný.Úplně si vybavuje tu pohodu,když chodim kolem míst,kde jsme si dávaly(jakože skoro všude).Mam pocit,že už nikdy nemužu bejt bez drog šťastna,protože už furt budu vědět,jaký to je a o co přicházim.Nemůžu bejt s fetkama,protože bych určitě podlehla a dala si a nemůžu bejt s normálníma lidma,protože mám pocit,že mě nechápou a řešej úplný píčoviny a nedůležitý věci.Nedokážu se bavit tak,jako oni.Ach jo.Co mám teď dělat?????????????

Odpověděl: Martin Hulík
Jste prostě někde mezi. Je zvláštní, jak vzpomínky na to příjemné zůstávají a všechny ty sračky (s prominutím), které jsou s braním spojené, jako by neexistovaly. Berte to tak, že vaše závislost ještě není dost pod kontrolou a strefuje se do vašich slabých míst.
Co teď? Rozhodně spláchnout rohypnol do záchodu. Trochu se vám tím možná uleví. A taky by stálo za to uvažovat o doléčování. Nebo přesněji urychleně začít s doléčováním. To můžete třeba u nás - Doléčovací centrum SANANIM, tel. 02/84 82 68 44.
Opatrujte se.