CO BOBMBA
TYDYT
Mno ja sem ji mel pulku a nic moc , ale nezda se me ze tam je nejaky speed , vona hlavne hodne dlouho najizdi a dost lidi rikalo ze to chce tak dve . JInak prej je v poho .

Odpověděl: Jakub Minařík
Jestli hodně dlouho najíždí, tak by to taky mohlo být něco jiného. Třeba PMA. To by pak zvýšení dávky mohlo znamenat smrtelnou intoxikaci. Takže vo poho bych na vašem místě tak nepřemejšlel. A těm dost lidem bych nevěřil. Takový věci se někdy nevyplácej. :-)
Víte co? Jedna věc je brát drogy abych se pobavil. Dobrá, když to neumíte jinak a vezmete na sebe rizika která to s sebou nese, dělejte jak myslíte. Druhá věc ale je lízt do drog jako tele (omlouvám se a nechci se vás dotknout; mluvím teď dost obecně). Protože pokud chci brát, měl bych o drogách něco vědět-jaká jsou rizika a jak se před nima můžu chránit; neřkuli-vědět co vlastně tak droga dělá a jak působí. A taky, jaká je doporučená dávka a co bych rozhodně při užívání téhle látky udělat neměl. Informační zdroje jsou všude kolem. Stačí jen sáhnout. Stačí se zeptat. Tak čtěte, ptejte se a hlavně si dejte pozor. Některé chyby uděláte jen jednou v životě. Nedaj se vzít zpátky. A...-kdo vás má pak dávat dohromady?