eukalypt
Pink
Občas si zakouřím eu, ale vždycky si mi potom docela motá hlava a minule,když jsem si dala narychlo jednoho,byla jsem úplně bez sebe.Nic ostatního mi nic takového neděla,trávu si dám občas,cigárka vůbec. Jak je to vůbec možné?Vždyť eukalypt by neměl mít takové drsné účinky,spíše ještě slabší než cigárka,ne? Dík

Odpověděl: Jakub Minařík
Je samozřejmě otázka, zda co co kouříte je to, co si myslíte, že kouříte. Ale v každém případě-pokud jste nekuřák, resp. jen sváteční kuřák, tak se vám po eukalyptu motat hlava může. Mělo by to ale rychle odeznít.
Normální je sice nekouřit, ale člověk mívá své zlozvyky. Tak pokud se rozhodnete jim popřát sluchu, tak: Dobrá rada-Pokud se rozhodnete si zakouřit, tak si sedněte, v klidu si zakuřte, počkejte až se vám přestane motat hlava a pak opatrně vstaňte. Může se vám totiž stát, že až se vám zamotá hlava, že s sebou praštíte a pořádně se potlučete. člověk se může docela dobře přizabít i když upadne na rovině. Zvláště když jeho reflexy nejsou úplně o.k., protože se mu motá škeble. :-)