Halucinogeny
Jak můžou "rozšířit obzory" halucinogení drogy (hlavně houbičky a LSD)? Vím,že mě od toho budete nejspíš odrazovat, ale když už jsem rozhodnutá a připravená (i když mi nejspíš napíšete,že na něco podobného připravená být nemůžu),tak jak na to, abych se z toho v tom horším případě neposr...?(duševně myslím):-) Dík ze odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Jak je mohou rozšířit, alespoň pro mě, těžko odpovědět. Spíš mě napadá za jakých podmínek. A k tomu mě kromě přípravy a dalších drobností napadá, že kontext užití by měl být sakrální. Jinak to bude daleko spíše než rozšiřování docela obyčejná pařba.
S tím rozšiřováním obzorů-víte. když se do něčeho takového pustíte-vězte, že svět se vám dosti zásadně změní. A nikdy už to nejde vrátit zpět. A jestli se vám tenhle nový svět bude líbit je otázka. Rozšíření obzorů mimo jiné často znamená dost bolestnou zkušenost. Shrnuto a podtrženo-uvidíte sice více a víc budete rozumět, ale že by to bylo hezčí, nebo příjemější se říci nedá. Porozumění tomu, co mi dosud zůstávalo milosrdně skryto bejvá docela kouř. A to jsem optimista. V případě že na tuhle změnu nebudete dost připravená, tak se z toho pos... zcela jistě. :-)
No vzhledem k tomu, že jsme se o odrazování už bavili ve vašem dotazu, tak se o to nebudu pokoušet. Jen si dobře rozmyslete do čeho jdete. Rozhodnutí je každopádně na vás. :-)