Dík
Karolína
Jo děkuju že vím, co se děje. V Káčku jsem ještě nebyla, ... je to nějaký problém ? nebo podmínka ? nebo... Jinak teda- mám se špatně ty vánoce jsou tak hrozný, všichni se tváří že se mají rádi a doopravdy nic necítí, dárky.... atd. těším se až to všechno bude pryč,je to tak dusivý,, hrozný. Chtěla bych jít někam na party,myslíte že je blbý,když si vezmu extázi ? mám to brát jako přerušení mojí abstinence /2roky/ - to bych nerada. Je to přece v dnešní době normální si vzít E a nejsou po tom absťáky jako jsem měla po háčku, tak to přeci nemůže být porušení mojí abstinence, přece nemůžu počítat znova od nuly, to bych psychicky nepřežila! Ale to je jedno, všechno je na nic. tak alspoň vy si nějak užijte ten život Karolína

Odpověděl: Jakub Minařík
Já jednak vím, že komunikujete obyčejně s Petrem Noskem. Dokonce i vím, že těžce bojujete ..., možná hlavně sama se sebou. To doporučení Káčka mělo spíš smysl nabídnout vám pomoc, protože se zdá, že ji potřebujete. Podmínka to rozhodně nebyla.
A s tou Extází. Smutná zkušenost je, že se lidi, kteří abstinují a i třeba jednorázově užijí, nebo sem tam užívají nějakou drogu, nakonec rozjedou a začnou znova brát. Víte co? Pokuste se dorazit do toho Káčka. Možná by to mohla být cesta, resp. začátek cesty, jak se po nějakém relapsu (a je jedno zda heroinem, extází, nebo trávou) nerozjet. Mohla byste s vytvořit něco jako zabezpečení proti tomu, aby se vám to nevymklo. To by totiž byla škoda. Na tom se určitě shodneme. :-)) Jinak hezký nový rok! :-)