zadost o radu
Iva
Mam verit svemu synovi, ktery tvrdi, ze tanecnich parties neuziva zadne drogy a pritom se vraci az ve dne kolem jedne z "afterparty" ? Je pravdepodobne, ze by takhle dlouho vydrzel "nacisto" ?

Odpověděl: Martin Konečný
Jedna z cest (99%), jak se přesvědčit, zda váš syn užívá nějaké drogy, je odebrat mu moč a nechat ji otestovat v Toxikologické laboratoři, Na bojišti 2, tel.: 24 91 12 67. Pak budete už sama vědět, zda mu máte věřit či ne. ; Jsou lidé, kteří chodí na párty "absolutně čistí" - není jich mnoho. Pokud se váš syn vrací až ve 13:00 hodin a byl ještě na "aftru", tak je vysoká pravděpodobnost, že nějaké ty drogy užívá - na 100 procent se to říci nedá. Hezké svátky. MK