Můj kluk
superholka
mám velký problém můj kluk je dealer a pasák. Kvůli němu jedu v drogách a musím mu na jeho fet vydělávat vlastním tělem. když jsem se s ním chtěla rozejít, řekl, že to nejde že patřím jen jemu. jinak mě prý zabije!!! Posílá za mnou svoje kamarády a já musim udělat co po mě chtějí. už nemohu dál pomooc!!!

Odpověděl: Hana Stradalová
Chápu, že situace, ve které se nacházíte, není vůbec jednoduchá. Určitě pro Vás musí být velice obtížné rozhodnout se k tak vážnému kroku, jako je opustit přítele, který Vám navíc vyhrožuje. Ale každý člověk má právo rozhodovat o svém životě sám, vybrat si, s kým a jak ho stráví. Máte právo svého přítele opustit! Mohu Vám nabídnout kontakt na zařízení, které se zabývá pomocí obětem trestné činnosti, kterou Vy, podle toho co píšete, určitě jste. Je to Bílý kruh bezpečí, Duškova 20, Praha 5, tel : 02/ 57 31 71 00 (úterý a středa od 17 do 20 hodin). Váš přítel se svým jednáním dopouští hned několika trestných činů, a to distribuce a šíření návykových látek , kuplířství, omezování osobní svobody a vyhrožování. Doporučila bych Vám obrátit se na Bílý kruh bezpečí, kde Vám určitě pomůžou, a to včetně právní porady. Držím Vám palce. Určitě se ozvěte, kdyby jste něco potřebovala.