marihuana
Maggie
Posledni rok jsem docela"pilne"hulila a ted jsem se rozhodla skoncit s nahrazovanim mozkovy hmoty THC,protoze mam fakt pocit,ze nekery veci jdou uplne mimo me,treba skola(jsem na gymplu,a neucim se zas tak spatne)proste nestiham ,zaseknu se na jedny veci,a nestihnu souvislosti,pripadam si jak idot,nejdradsi bych jenom nekde sedela s brkem v ruce v kavarne nebo klubu,sem na tom asi celkem dost zavisla a obcas ted(14 dni sem nemela)mam sileny stavy kdy sem naprosto dezorientovana,nic mne nebavi a "vsichni me serou" Vyzkousela sem i jiny veci,ale speedovani neni pro mne a skoncit jako regulerni smazka na kedre nikdy v zivote nechci a snazim se proto delat maximum.Chci se zeptat na jednu vec:strasne se mi klepou ruce,treba kdyz neco beru na lzici,uz ani speka nemuzu ubalit(to neni az tak na skodu:o)) ) a sem trochu paranoidni z lidi,kdyz na mne porad koukaj kdyz neco takovyhjo delam.Je fakt,ze s koordinaci rukou pri jemnych pohybech jsem mela vzdycky trochu problem,ale tohle je moc-myslite,ze to ma co do souvislosti s marihuanou?Ja se nechci pred svym obvodakem,kterj zna moji mamu zpovidat,kdyz by treba slo o neco jinyho.

Odpověděl: Jakub Minařík
Dobrá. Fakt to může bejt po trávě. Nejspíš to ale odezní. Pokuste se o pravidlnou životosprávu, nějaké rozumné vedlejší aktivity (sport?). Dobře jezte, pijte, hodně spěte, nějaké vitaminy, buďte v pohodě. Nějaký čas to bude trvat, ale nakonec to bude v klídku. Dejte si pozor na alkohol. Z dlouhodobé perspektivy vám docela uškodí. Pokud byste měla potřebu si s někým o tom promluvit (doporučoval bych), Klidně zavolejte (02/803130) a přijďte. Zaručujeme anonymitu.
Pokud by to nepomohlo, tak se ozvěte určitě. Můžeme se pokusit něco vymyslet. :-))