test
manka
Lze se obrátit na některou z léčeben (např. Bohnice), v případě, že dcera je ochotna se podrobit testu na přítomnost drogy v těle. Dceři je 18 let, s vyšetřením souhlasí, ale nevím, jestli je výsledek dostatečně vypovídající (např. když neužije pervitin více jak 14 dní).

Odpověděl: Jakub Minařík
Testy zachycují aktuální stav. po 14 dnech abstinence budou s nejvěřtší pracděpodobností v pořádku.
Testy jsou dvojího druhu jednak k zachycení, a pak k potvrzení. V Praxi to znamená, že pokud uděláte dceři test, ten bude pozitivní a dcera bude trvat na tom, že je čistá, bylo by třeba výsledek potvrdit. To bývá dosti drahé (1500-3500 na jednu látku).
S tím místem, kam se obrátit, můžete zkusit praktického lékaře, můžete se stavit u nás, nebo můžete zkusit tu léčebnu. V každém případě ale platí, že interpretovat testy by měl odborník na základě výsledku testů a klinického stavu.
Možná hloupá otázka, proč vlastně chcete testy dceři dělat??