Péčko ano či ne?
ZAFY
Je péčko horší pro tělo než extáze?Co si nejvíce poškozuju v těle při šňupání péčka?Je veliká šance závislosti při šňupání "P", 1 x za měsíc již 1,5 roku? Děkuji

Odpověděl: Martin Šefránek
Odpověď na otázku, zda je pro organismus horší užívání extáze nebo pervitinu je relativní a záleží samozřejmě na vašem aktuálním zdravotním stavu, kvalitě drogy, intenzitě a způsobu užívání. Obě drogy mají svá rizika. Obecně lze říci, že pervitin se řadí mezi drogy s větším rizikem než extáze. Při šňupání pervitinu si nejvíce poškozujete nosní přepážku, nosní sliznice a dutiny. Při intenzivnějším užívání si můžete nosní přepážku úplně zlikvidovat. S tím souvisí větší náchylnost organismu k infekčním onemocněním horních cest dýchacích. U užívání pervitinu a to jakýmkoli způsobem, pak nelze opomenout možnost vyvolání halucinatorně - paranoidní psychózy, lidově zvané "stíhy". Užíváte-li pervitin v uvedených intervalech, máte myslím docela štěstí, že to takto zvládáte, přesto jsem toho názoru, že se jedná o rizikové chování, které může vést ke zdravotním problémům a případné závislosti. Jakou však máte pravděpodobnost, že se závislým stanete vám skutečně nikdo nesdělí.