XTC
yage
Chtel bych vedet jestli je pravda,ze e a lsd nemaj brat lidi s emaocionalni a dusevni nerovnovahou,ci mindraky.Funguje to pak jako kdyz se ty rozpory zvetsi lupou a kontrasty vystoupi na povrch?Daly jsme si s kamosem e a vubec nas nezajimala hudba ale hlavne baby.Ja jsem ok,ale u nej citim ze nasel neco co mu muze jako pomoct v komunikaci s girls,ale asi uz mu nedochazi ten zakon zachovani energie...neco jako Extaze novym prostredkem komunikace v anonymnim velkomeste.JEste by mne zajimalo za jak dlouho tak v prumeru dojde k synaptickemu vycerpani,a pokusnei najet na neco "lepsiho".

Odpověděl: Martin Hulík
Ano, extázi a LSD by neměli brát lidi s emocionální a duševní nerovnováhou. Napsal jste to úplně přesně a není k tomu co dodat.
Kdy přestává fungovat extáze - nevím, je to indiviuduální. Nemusí se to taky stát vůbec, obvykle se to ale stane dřív nebo později - po měsících či letech pravidelného užívání - pravidelným se myslí i 1x týdně nebo 1x za 14 dní. Pokušení přejít na novou drogu pak není přímo práce extáze, ale spíš životního stylu a závislého chování uživatelů. Typické látky následující v drogové kariéře po extázi jsou pervitin nebo kokain. Že to není změna k lepšímu, je vám asi jasné.
Chtěl bych dodat, že jak extáze, tak LSD jsou látky patřící do skupiny psychedelik a jsou svojí povahou trochu nevyzpytatelné. A to i v možných následcích.