stáž?
reza
Co znamená jít na stáž?Jak budu moct pracovat s klienty?Stačí když absolvuju stáž nebo musím ještě navštěvovat nějaké kurzy abych mohla pracovat v oblasti drogové závislosti?

Odpověděl: Martin Konečný
Dobrý den, jít na stáž znamená - domluvit se s nějakým zařízením, které tuto možnost nabízí (všechny zařízení o.s. SANANIMu - např. K-centrum, atd.), na termínu stáže. Potom přijdete do zařízení a máte možnost vidět jak to v takovém zařízení vypadá, funguje, kdo a jak se tam pracuje, atd. V rámci stáže jste v roli pozorovatele a né přímého aktéra (u dlouhodobých stáží se dá domluvit na jakési formě výpomoci - praxe). To, že chcete pracovat v oblasti drogových závislostí, je v téhle době hezké slyšet. Pro práci v téhle oblasti není ale stáž nezbytnou podmínkou. Je to spíše výhodou. Také záleží v jaké oblasti drogových závislostí chcete pracovat - terciální, sekundární nebo primární prevence. Podle toho jsou pak kladeny nároky na vaše vzdělání a zkušenosti. Možná nashle :-) Martin Konečný