drogy
ala
Ahoj.beru drogy,piko,lsd proste co je.myslim ze nejsem zavisla na drogach.Jednou jsem byla u psychologa a on mi rekl,ze to mam v hlave.Asi je to tak,kdyz mam co delat nepotrebuju to,ale kdyz se nudim myslim na fet.Pokusila jsem se o sebevrazdu,ale nasli me.A nedavno jsem se slozila v Rokaci a volali mi zachranku,Tak me kamosi donutili jit do Kacka u nas v Moste.Byla jsem tam,ale za 5minut jsem utekla.Vim ze nejsem zavisla,ale porad myslim na fet i kdyz ho nepotrebuju.Proste me to bavi.Vzdycky me to lakalo,vse o drogach i lidi co drogy berou.Je mi 26 a mam dcerku.Jsem uplne normalni,rodina v pohode,ale jak sem mimo domov tak ulitnu.Ale doma nemuzu sedet a cumet do bedny.Mam deprese ze me nikdo nema rad.Nevim co mam delat ,mozna ani prestat nechci ale taky nechci prijit o rodinu.Poradte prosim,moc vas prosim.

Odpověděl: Martin Hulík
To je těžké. Prosíte o radu, ale odmítáte, že byste byla závislá a z káčka utečete. A přitom těch starostí je dost, co? Když si pročítám, co jste napsala, napadá mě jen jedno: vydržte příště v káčku o něco déle. Zkuste se o tom všem s nimi bavit a trochu se zorientovat. Třeba vás pak něco napadne. Možná i to, že máte v životě víc možností, než buď fetovat, nebo koukat doma na televizi. Já osobně tomu věřím.
Ale asi se to podaří jen v případě, že budete abstinovat. Na vaše deprese a kolapsy nejsou drogy tím správným lékem.
Opravdu, zajděte znovu do káčka, tentokrát bez přemlouvání od kamarádů. A když budete chtít, znovu napište.