po toluenu není cesta ven
alexa
"Ahoj, už skoro dva roky čichám toluen. Nejde o to, že bych nemohla přestat, fyzicky jsem v pořádku (celkem), ale když vysadim toluen, mám deprese, jsem protivná a život mě nebaví, když se zase ""sfoukám"" je to na čas v pohodě. Nebo taky když si dám lexaurin a zapiju to třeba jednim panákem alkoholu, vrátí se mi docela dobrá nálada. V normálním stavu bez nějakým psychotropním látek mám spíš deprese, už se neumím radovat, ani když si udělám často něčím radost, myslím, když si něco pěknýho koupím. Poraďte mi prosím, jak dál, nechci žít v depresi a pořád brečet! alexa"

Odpověděl: Martin Hulík
Jediná rada je okamžitě vysadit toluen a obrátit se na nejbližší kontaktní centrum, kde vám doporučí vhodný léčebný program. Moc prostoru k manévrování nemáte, protože těkavé látky způsobují nezvratné poškození mozku (mimo jiné) - více informací najdete v sekci Rozpouštědla. Takže jestli z vás nemá být jednou úplná troska, začněte s tím něco dělat - teď hned. Krok 1: navštívit kontaktní centrum (předtím se telefonicky objednejte), krok 2: obrátit se na léčebné zařízení, které vám v KC doporučí, krok 3: nastoupit do léčby a abstinovat.