bratr experimentuje
nemo
Jsem rada,ze mohu vyuzit teto poradny. Muj bratr ma 20 let a posledni pulrok bere pravidelne o vikendu ecstaze.Protoze mam i ja s drogami sve zkusenosti,snazi se se mnou komunikovat a sdelujeme sve zazitky z drog.Bohuzel velice pozitivni zazitky. Me drogy jiz nekoliklet nic nerikaji,ale mam o bratra strach.Je mi take dost neprijemne,ze me pozadal uz nekolikrat o nitrozilni aplikaci.Presel na pervitin. nevim,jestli ho mam od toho nasilne odrazovat nebo ho tise poslouchat? Pokud ho budu odrazovat,tak me neposlechne,bude brat tajne a v pripade problemu se nebude mit na koho obratit. pokud bych rekla neco zasadne proti odtahne se uplne.Je to velice zvlastni chlapec,mzslim povahove.Jak se k nemu mam chovat ? prominte za chaoticky text,ale nemam moc casu.Diky katerina

Odpověděl:
Vážená Kateřino, Vy sama máte s drogami zkušenosti jak sama píšete, takže určitě víte že drogy jsou velmi nebezpečné. Je však otázkou, jestli máte problém drog osobně vyřešen, či nikoli. A právě toto by mohlo být pro Vašeho bratra (ale i pro Vás) velmi ohrožující. A co se týče Vašich otázek tak: "tiše poslouchat" mi zní velmi podobně jako "tiše podporovat". A to byste snad nechtěla, že ? Myslím, že existuje i jiná forma "odrazování" než jenom násilné. Zkuste s ním trávit co nejvíce času a hodně s ním mluvte. O všem. Co si o tom myslíte, a po pravdě. A také nevím kolik je let Vám - to je také důležitá informace. Za sebe bych Vám doporučil minimálně telefonický kontakt s námi, tel. 02/ 83 87 21 86, každý den 9.00 - 21.00 hodin, kontakt je samozřejmě zcela anonymní. A zkuste jednat rychle, dříve než bude pozdě. Hodně štěstí.