kontrola obsahu drog v moci
Eva
Zdravim Vas po nejake dobe. Dan snad nastoupi do jedne prijemne pizzerie v Kladne, nastoupil na zkousku, taky opet nasel oblibu ve svych (drogove cistych) kamaradech v Kladne (bohuzel i v pivu), jestli abstinuje si jista nejsem. Uziva tramaly, mohou zpusobit zmenseni panenek? Ma mensi panenky, ale ne uplne pidi, ale nechova se tak, jako kdyz bral, takze nevim. Bohuzel je zrejme na tramalech zavisly, bolel ho zub, tak si jich ted vzal par dni vic a kdyz si ted nevzal zadny, bylo mu zle. Co s tim? Uziva jich tak 6 denne, mel brat 2 a na abstak mu stacili az do toho zubu. Taky uz neusne bez 3 neurolu. Mam pocit, ze bude muset znovu abstinovat, co? Chtela jsem se zeptat, zda je mozne u lekare ci v Krizovem centru nebo nekde pozadat o testy opiatu v krvi, Dan souhlasi, abych mela klid. Je to mozne, neukazalo by to ty tramaly a kolik to stoji? Navsteva u psychiatricky skoncila fiaskem, rovnou mu rekla, ze musi do krizoveho centra. Kdyby to rekla, kdyz se objednaval, uz mohl mit lecebnu. Pry to na nej pusobilo, ze se si s nim nechce komplikovat zivot. Ale nevim. Danovi doporucili v lecebnu Nechanice, dnes sel do Krizoveho centra, aby na nej napsali posudek, ci co. Na rozhodnuti o lecebne dikybohu trva, bere to ale tak, ze je stale sance zejmeda diky praci, ze se z toho dostane uplne do datumu nastupu, tak jsem zvedava, ty testy na opiaty by to meli potvrdit. Ale taky uz planuje, ze se musi prihlasit na pracak, aby za nej platili pojisteni, takze asi nekde v hlouby duse vi, ze tam bude muset. Nejvice starosti mu dela, ze coze budu delat po vecerech, kdyz bude 3 mesice pryc. Takovy poznamky mi pripadaj dost smesny oproti jeho zavislosti. Ja by byla klidnejsi, kdyby tam byl uz ted, tohle vecne podezrivani a nejistota uz mi leze krkem. Mejte se hezky. Eva

Odpověděl: Jakub Minařík
Tramal je totéž co buprenorfin. Je to opioid, chemicky se jeho struktura liší od heroinu, ale efekt je v zásadě stejný, je jen mnohem slabší. Ten Neurol, ...? Mohu-li něco doporučit, počkejte na ty Nechanice. Obávám se, že Dan do té doby prostě abstinovat nebude. Nebo bude abstinovat tak, že bude brát něco jiného.
Myslím, že se dost trápíte. Podívejte se na dotaz pro moniku do anglie, ...
Testy sic existují, ale nejsou ouplně levné, 100 za kus a soudím že jsou to vyhozené peníze. Pokud chcete kontakt na prodejce, ozvě te se.