Otazka
noname
A co alkohol,někdy mám období - tři,čtyři dny-kdy jsem pořád trochu pod parou.Dělá mi velké problémy se z toho potom dostat -deprese,nechuť k jakékoliv práci,bezradnost,nespavost,nic nemá význam.....Částečně z tohoto stavu pomáhají uklidňující léky,ale nevím který by byl nejvhodnější.Pak třeba dva měsíce pohoda,tzn.že i něco vypiju,ale nedostanu se do toho kruhu a když už si myslím,že se to nebude opakovat .....Už několik let nepiji tvrdý alkohol ani vícestupňové pivo a to ani v popisovaném stavu,ale nějak mi to není nic platné Díky za odpověď

Odpověděl: Martin Hulík
Ty léky máte od lékaře? Jestli ne, jejich užívání vaši situaci dlouhodobě spíš zhorší. Doporučuji moc neotálet a obrátit se na odborníky, v Praze např. u Apolináře - tel. 24961111, dr. Profous, případně jiný lékař nebo PL Bohnice, pav.31 - tel.84016231. Samoléčba, zdá se, selhává, zkuste ambulantní léčbu u specialisty, v případě neúspěchu si pomalu zvykejte na variantu ústavní léčby. V klidu to proberte v jednom z výše uvedených míst a nechte si poradit. Nikdo vás nebude nutit do něčeho, co sám nebudete chtít.