Zmena, kterou sem neplanovala
zutg
Kdyz sem pred pul rokem zacla chodit na hausparty a davat si tam Ecko, byl to jenom prijemnej doplnek jinak zabavnyho zivota. Tedka se ale na dalsi party tesim cim dal vic a cim dal vic me nudi to ostatni (skola, konicky, proste kazdodenni zivot). Co s tim mam delat ? Pomuze, kdyz se budu nutit do veci, co me driv hodne bavily ? kdyby jo, rada to vyzkousim. Diky !!!

Odpověděl: Martin Hulík
Především se pokuste vysadit extázi - úplně, aspoň na půl roku. Hlídejte si marihuanu a alkohol, pokud je užíváte.
No a do ostatních aktivit se opravdu, aspoň ze začátku, budete muset nutit. Je jasné, že málo co by vás mohlo bavit tolik jako párty. Doporučuji předem si plánovat volný víkend, udržet se v pohybu, být mezi lidmi, sportovat. I tak ale můžete zažít chvíle, kdy budete mít chuť všechno vyměnit za propařenou noc - je to normální, nepodléhejte tomu.
No a za čas se sice nebudete cítit jako mistr světa, zato se vám možná podaří vyhnout se nastupující závislosti.