opet ohlas z Anglie
monika
dekuji moc za vase rady a celkem obsahly navod. samozrejme je situace ale jina. V tu sobotu byl uz 4 den bez Diolanu a vecer si bral Diazepam { myslim 10}. Ten pretrvava-zasoba velika! Vcera si volal domu o Diolan, takze jsem zvedava jak to dopadne. me spis trapi to, ze mimo toho ze nevydrzi spat dele nez 5H po celem dni prace, se zadne abstinencni priznaky neobjevily a tam kde sem to poznala vzdy nejvic - na jeho chovani vuci me - se vubec nic nezmenilo! Neustale vykivy nalad, zachvaty vzteku a naladovost. Dekuju jeste jednou za vsechno, tohle bylo spis pro doplneni obrazku cele situace. Jo a reci, ze stejne az se vratime, tak s tim zacnu znova jsou na denim poradku.

Odpověděl: Jakub Minařík
No asi vás nepotěším. Pokud má velikou zásobu Diazepamu (navíc v síle 10) dá se očekávat, že jej bude užívat. Až mu dojde, bude mít absťák, který je na rozdíl od odvykacího stavu na heroinu vážnější, bývají při něm epileptické záchvaty, které mohou být i příčinou smrti. Navíc to s tím diolanem se mi také nelíbí. Mám dojem, že to spěje do průšvihu, na jehož konci může být vyhoštění z Anglie a ví bůh co ještě. No to své chování váš partner asi taky moc nevylepší, při tomto postupu.
Už vám někdo radil, abyste vzala nohy na ramena? Znáte to. Kdo uteče, vyhraje a určitě to není ostuda. Kolega, co mi vždycky opravuje pravopisné chyby, stojí teď za mnou, zná vás (taky z poradny) a doporučuje totéž. Vím, že to není lehké rozhodnutí, ale soudím že na to již nazrál čas. Popřemýšlejte. V každém případě jsme s vámi a držíme palce. :-)))