co po sedmi měsících abstinace jak dál?
lucky
Byla jsem závislá 1 a půl roku na pervitinu.Byla jsem rok z toho na jehle.Dnes je to sedm měsíců co jsem si k perníku ani nečichla.Dostala jsem se z toho díky marihuaně a kouřím dodnes, ale jsem neustále rozhozená a mám potřebu s někým mluvit co mám dělat dál sama se sebou?

Odpověděl: Hana Skořepová
Nevím, zda jste z Prahy, ale je možnost se obrátit na naše telefonní číslo do Kontaktního centra 02/ 83 87 21 86, kde jsme každý den od 8 do 21 hod. Můžeme si o všem promluvit a najít pro Vás řešení. Jinak probíhá doléčování pro lidi, kteří ukončili léčbu a abstinují v Doléčovacích centrech. Hodně se věnují prevenci relapsu, tzn. zabránění tomu, aby člověk znovu selhal na alko- i nealkoholových drogách. Zde v Praze sídlí na adrese Novovysočanská 604/ A, Praha 9-Vysočany. Tel. kontakt je 02/ 684 36 15.