Anglie pokracovani
Monika
Dobry den, moc dekuju za takovouhle nabidku ani si ji nezaslouzi. Bral asi 3 roky a posledni1/2 rok si pichal. Davky? 1 1/2g dene. Kdyz zacal s Diolanem bral 3-3-3. Pak zkusil vynechat ale zjistil ze je mu samozrejme spatne tak zacal zase. Uz mu pomalu dochazeji, podle dnesniho rana - 27.10 ma 4ks. Bere si je hlavne v noci na spani a rano, aby mohl jit do prace. Chce si je ale nechat poslat postou s Cech. Tak co vy na to ? Je to lepsi popis. Me uz to leze vsechno na nervy. jeli sme sem proto, aby se z toho dostal a on se chova porad stejne. To je ale o necem jinem, jaky ma pristup ke me. Predem dekuju.

Odpověděl: Jakub Minařík
Vzhledem k tomu, že je už pondělí, tak předpokládám, že diolan došel. No, ale vzhledem k velikosti dávky před vysazením bych očekával odvykací stav spíše mírný, zvládnutelný, život neohrožující.
Tedy, dobrá rada vypadá asi takhle: Pokud již diolan došel, další ať nebere. Odvykací stav po by měl vypadat asi tak, že vyrcholí někdy kolem 4 dne, pak obtíže (trávící problémy, někdy průjem, nespavost, pocení-vypadá to jako chřipka) ustupují, kolem 7 dne je abstinující obvykle bez obtíží. Mohu přetrvávat problémy s usínáním a spánkem, ale ty odezní z většiny během 14. dnů.
Jak to zvládnout: Základem je pravidelný režim (vstávání, odchod na lůžko v pravidelnou dobu, přes den nespat, jíst také v určitou dobu), přiměřená fyzická aktivita (pracovat spíše celý den s menším nasazením, než házet 3 hodiny písek). Z léků doporučuji vitaminy (multi s minerály), Magnesium, případně nějaké bilinné čaje-třeba meduňku (melisa oficinalis-to je latinsky. anglický překlad neznám, ale v lékárně by měli vědět). Naopak nedoporučuji další léky (diazepam, rohypnol, ...), jedině snad kdyby došlo k nějakým obtížím a předepsal je lékař.
Diolan bych si posílat nenechal, mohli by ho na hranicích zachytit a mohli byste z toho mít potíže. Celníci nejsou pitomí, zvláště když je pod obchodním názvem napsáno ethylmorfin, snadno pochopí oč jde.
Snad to proběhne bez obtíží. :-)