drogy
alča
ahoj už jsem jednou psala.jsem 2měsíce na pervitinu a chci přestat.jenže ono mě to baví.Je mi 26 a mám rodinu proto bych to chtěla skončit ale já nevím proč na jednu stránku nechci.mý kamarádi jsou taky závislý jiný kamarády nemám.nic mě nebaví.nevím co mám dělat.nikdo mě nevyslechne.každý má svých starostí dost.poradte mi prosím,nechci přijít o dcerku.děkuju.

Odpověděl: Helena Hošková
Alčo, vypadá to, že se to ve Vás pěkně pere. Pokud chcete, aby Vás někdo vyslechl, abyste mu mohla předestřít, co se Vám honí hlavou, je tu pár možností. Můžete si přijít např. promluvit nebo zavolat (tel. 02/83872186) k nám do K-centra. Jsme tu od PO do NE (9-21h) a kontakt u nás je anonymní. Další možnost je obrátit se na dr. Ilonu Preslovou, která pracuje v Denním stacionáři v Praze 7 - Holešovicích, Janovského 26, tel. 02/803130. Paní dr. Preslová pracuje mimo jiné i s maminkami a já z Vašich slov cítím, že Vám na Vaší dcerce hodně záleží a že ji nechcete ztratit. Udělala jste první krok, že jste nám napsala. Přeju hodně odvahy k tomu dalšímu. Hodně štěstí.