Jak to řešit?
marťan
Brala jsem rok a půl nitrožilně pervitin. Teď jsem 13 měsíců čistá a mám DĚSNOU chuť. Jak to mám řešit. Nikdy dřív to nebylo tak silný.

Odpověděl: Jakub Minařík
13 měsíců, prima, to blahopřeju. Pokud vám to má vydržet, tak doporučuju se pokusit o doléčování. To něco podobného jako léčba, ale doléčování je zaměřené na pomoc problémů těm, kteří se vrací po léčbě nebo sami dlouho abstinují, aby to vydrželi. Většina akcí probíhá večer, takže můžete normálně chodit do práce. Myslím, že by vám to mohlo pomoci. Nějaké doléčovací centrum si vyberte podle svého bydliště, nebo se ještě ozvěte. Pokud budu znát lokalitu pokusím se vám něco doporučit. Kontakty najdete tady. Držím palce :-))))).